scurte de pe mobil

N-am mai trecut pe aici de mult si cu siguranta nu-mi va duce nimeni lipsa daca as repeta figura. Motivul absentei mele a fost butonarea excesiv a noului telefon, achitionat de curand, incercand sa-i descopar chesti geekolocice.Dupa cum titlul arata, aceasta postare este scrisa direct de pe telefon. Desi tastatura este de tip clasic, imi este greu sa tastez in acelasi ritm. E ca si cum ai trimite un mesaj text mai lung fara scurtaturi gen mess. In rest telefonul are butoane clasice, carcasa metalica ” speciale pentru mine ” poate pentru faptul ca sunt foarte neindemanatic, note, marcaje, pentru ca sunt uituc, si net ca sunt halfgeek. Nu este super telefon, nu are aplicati destepte,dar e pe gustul meu.Modelul este samsung gt c3530. Astept pareri pro si contra.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

