prima leapsa pe blog

Sunt nou cu acest blog, dar vechi in blogosfera. Mi-am schimbat nume de blog, nickname, dar sunt tot eu. Am ridicat bloguri in pagerank 4, o chestie nu prea importanta, dar care imi ridica ego-ul. Cu acest blog vreau sa fie mai soft, chestii mai personale, ganduri aruncate fara regrete, ceva simplu. Si voi incepe prima leapsa pe cest blog, numai pentru  semnificatia numelui dat lepsei. „Prima data”  preluata de la sedna. Sa vedem..

Prima data cand am mers pe bicicleta, a fost in vacanta la tara. Era vara, gramada mare in poiana, lipsa de ocupatie. Nu stiam sa merg, eram foarte dornic. Am indraznit pana la urma sa ma urc pe un tohan. Biciclete bulgaresti parca, nu retin ce natie erau, dar sigur stiu ca era veche, de pe timpul razboiului cu turcii. Ajutat de doi prieteni, urc si incep sa pedalez. mi-am zis, este usor, stiu sa merg, dar nu stiu s-o opresc.  Starngeam cu putere manerele, minile imi erau incordate, traspirate de emotii, si tot pedalam. Atunci gasisem raspunsul la intrebarea mea.M-am oprit, dar intr-un zid. Nu s-a mai repetat.

Prima data cand am fumat a fost atat de divin. Mi s-a parut divin, din ce cauza, pentru ca dupa acele fumuri de tigare, totul era in ceata, ma simtem atat de bine, chiar si minte imi juca feste. Credeam ca prind puteri. Nu stiam ca este si va deveni un viciu mai tarziu. Acum nu regret dar nici nu ma mandresc cu asta. Este un defect, si nu trebuie lasat sa va acapareze.

Prima data cand am inceput sa fac rime. S-a intamplat pe cand mesajele de pe telefomn inlocuiau messengerul. Se butonau telefoanele greoaie mai des decat telecomanda de le televizor. textuiam cu una bucata tipa, mesaje aiurite. Eram un pusti amorat, ce vrei. Si ramas fara texte, mi-am adus aminte de o melodie, reeditand acele texte chiar in mesajul trimis ei. Ea flatata, mi-a cerut sa mai trimit. a trebuit sa-i dau una originala, crezand ca daca voi face la fel, va recunoaste sursa. Si astfel, am inceput sa fac rime, poezii, sa fac pe poetul. S-a intamplat de mult, si tot de mult a si pierit acest „obicei” .  Nu cred ca mai am vreuna, si nicidecum nu le mai retin.

#1 Prima data cand stiti voi ce, a fost [ post protejat cu parola ]

#2 Prima data cand stiti voi ce, a fost [ post protejat cu parola ]

Cam asta a fost. Ordinea cronologica este una aleatorie. Nu retin date sau intamplari exacte. Mai mult a fost o incercare sa vad daca mai tin minte evenimente importante din viata mea. Cum spuneam in articolul trecut, sunt uituc, iertati-ma.

Leapsa merge la toata lumea.  Ia-o daca ai curaj. Rasfoieste-ti putin amintirile. Alegeti 5 dintre ele si spune-ne si noua. Eu am scris 3, 2 sunt pe moment parolate.

2 răspunsuri

  1. Foarte tare:P =)) Si misto faza cu parola:>

Lasă un răspuns

