Cum vad eu primavara ? [leapsa]


Am primit-o de la Andreea, si o dau mai departe numai celor care au talent la desen.

Priveste sus ce dezastru artistic, se poate intampla, daca nu ai talent.

4 răspunsuri

  1. :)):)):)):)) te refereai cumva la desenul meu anti-talent?:-w sper ca nu:)))

  2. Ploi abundente… 🙂 E tare.

  3. @ Andreea – nu, tu chiar dispui de talent, in comparatie cu al meu. Defapt oricine dispunde de talent artistic in comparatie cu al meu

    @ Phidas – asta mi-a trecut prin minte. Ideea si nu chestia care o face ingerul {asta daca nu a-ti observat ca ala este un inger] Probabil am schimbat parereamultora despre efectele romantice si melancolice ce le ofera ploaia :))

  4. =)) eu urasc ploaia…. nu stiu cum unii o considera romantica:| si ninsoarea…. 😐

Lasă un răspuns

