Bloo My Mind in 33 de teme wordpress

Intodeauna am fost un om nehotarat. Nu am dus cam niciodata un proiect pana la capat. Asta imi tot prezice si horoscopul. Sunt un „berbec” inascut, nu vreau dar n-am incotro, o sa le dau dreptate astrelor despre comportamentul meu. Mi-a trecut prin minte sa-mi schimb tema cu una mai curata, cu un font mai descifrabil, sidebar, header si toate chestile care trebuie la o tema de blog. WordPress.com are o galerie de teme limitata si este foarte greu sa-ti gasesti una ce „bifeaza” toata cerintele tale. Dar inainte de-ati alege o tema trebuie sa-ti faci o lista cum ai vrea si ce-ti place la o tema. Iata cateva lucruri esentiale ce trebuie luate in seama inainte de ati alege o tema.

  1. O tema trebuie sa-ti dezvaluie personalitatea, atat contextul cat si grafica ei.
  2. Trebuie sa aiba un font/text descifrabil, usor de citit, nimeni nu ar vrea sa stea prea mult sa citeasca cateva randuri.
  3. Culoarea sau paleta de culori folosita in tema, trebuie sa fie una nu prea deranjanta pentru ochi. Si asa stam prea mult la calculator. Nu ai vrea sa te chioresti la un blog, deoarece acea culoare iti „arde” ochii.
  4. Titlul postarii, trebuie sa se difentieze de restul postarii prin ingrosare sau alta culoare fata de restul textului.
  5. Cand intri in postare, comentariile cat si postarile anterioare sau chiar viitoare, trebuie vazute neaparat. Curiozitatea nu are limite.
  6. Header-ul sau antetul este o chestie nu prea importanta, dar o imagine personala sau chiar una ce descrie persoana ta sau tipul de blog, este foarte necesara la o tema.
  7. Widgeturi. Sunt foarte multe chestii pe care sa le poti insera acolo, ca recent post, comentarii, facebook, twitter sau orice alt lucru care crezi ca va da un alt ton blogului tau.
  8. Fundalul. O chestie foarte misto daca stii cum sa o faci. De exemplu la teme cu latimea blogului mica, poti insera un fundal cu o imagine personalizata, avand si fundal si „antet”.

Mi-am propus sa fac un preview la 33 de teme care cam 60% intra in cerintele mele. O galerie de imagini vei vedea mai jos, cum arata blogul meu in 33 de teme wordpress.com. Scuze pentru calitatea imaginilor. Sunt facute in Paint cu „Print Screen” .

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

